default_mobilelogo
    1. Efie
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 22 Απριλίου 2020
    Καλησπέρα κ χρόνια πολλά!εδώ κ δύο χρόνια χρησιμοποιω αντισυλληπτικα (τους 4 πρώτους μήνες yasminelle κ τους υπόλοιπους τα Yasmin μέχρι κ σήμερα).η περίοδος δεν ειναι 100%σταθερη κ ποτέ κρατάει 5 μέρες,ποτέ 7,έχει τύχει και 10.επισης έχω κ αρκετές φορές πόνο κατά τη διάρκεια της περιόδου.αν αλλάξω αντισυλληπτικα, παίρνοντας τα labous,τα οποία Μ σύστησε και η γυναικολόγος μου σε περίπτωση που επιθυμώ να αλλάξω(το άφησε στην κρίση μου)ο οργανισμός μου είναι σα να ξεκινάει απ' την αρχή;μπορεί να εμφανισω πάλι ακμη μέχρι να προσαρμοστεί στα νέα χάπια;θα έχω αλλαγή στη διάθεσή όπως είχα κ την πρώτη φορά που πήρα αντισυλληπτικα; η δεν παίζει ρόλο εφόσον δε θα κάνω καμιά διακοπή ,άσχετα με το τι χάπι θα πάρω ..;χρειάζεται ο οργανισμός αλλαγή μετά από δύο χρόνια χρήσης ίδιων χαπιών ;τι μου προτείνετε; ευχαριστω πολύ
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Γενικά, οι οδηγίες είναι να γίνεται διακοπή για 2-3 μήνες, μετά από ένα έτος χρήσης και μετά να ξεκινάει πάλι η λήψη τους.
    Τώρα, στο θέμα του σκευάσματος, είναι στον κάθε οργανισμό πώς αντιδρά.
    Οπότε, θα είσαι σε επικοινωνία με το γιατρό σου για οδηγίες.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 23 Απριλίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.