default_mobilelogo
    1. hristina.manti
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 04 Ιουλίου 2017
    Καλησπέρα σας,κανω μια θεραπεία παίρνοντας τα androcur και τα gynofenne. Δυστυχως ομως φεύγοντας βιαστικά απο την πόλη μου για ενα ταξίδι τεσσάρων ημερών ξέχασα να παρω μαζι μου τα androcur. Τι μου προτείνετε να κανω; Να περιμένω να γυρισω και μα τα παρω ολα μαζι;η να διακόψω για λιγο και μα συνεχίσω την θεραπεία μετα απο κάποιο χρονικό διάστημα;ακομα τα gynofenne τα συνεχίζω να τα παιρνω;υπαρχει πιθανότητα πρόωρης αδιαθεσίας;
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Δεν χάθηκε ο κόσμος!
    Πάρε μόνον τo Gynofen για  ένα  μήνα   και στον άλλο  κύκλο προσθέτεις  και το  Αndrocur,  οπως  σου υπέδειξε ο γιατρός σου.
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.