default_mobilelogo
    1. Renee
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2020
    Καλημέρα σας γιατρέ έχω έναν προβληματισμό και ζητώ την βοήθειά σας. Την Τρίτη πήγα στο τοπικό ΙΚΑ της περιοχής μου για να αφαιρέσω κάποιες κύστες στο τριχωτό της κεφαλής. Ο γιατρός αφού έκανε την αναισθητική ένεση (τοπική) παρατήρησα ότι της έβαλε το καπάκι ενώ η ένεση είχε ακόμα μέσα αρκετό υγρό μέσα. Υπάρχει περίπτωση να είχε χρησιμοποιηθεί και σε άλλους πριν από εμένα? Δεδομένου ότι είχε ακόμη αρκετή ποσότητα φοβάμαι μήπως χρησιμοποιείται αρκετές φορές μέχρι να τελειώσει η ουσία. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Δε μπορώ να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα.
    Ελπίζω πως όχι...
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστώ για την απάντηση!
    Να ανησυχώ για μετάδοση ασθενειών δηλαδή? (Πχ hiv, ηπατίτιδα c κλπ).
    Συγγνώμη που ενοχλώ ξανά απλά αγχώθηκα αρκετά.

    Με εκτίμηση.
    1. Παρασκευή, 04 Σεπτεμβρίου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.