user_mobilelogo
eirini1994 , IOANNAGEN και 348 επισκέπτες
  1. katerina1984
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2019
Καλησπερα γιατρε.Για αλλη μια φορα θα ηθελα κ τη δικη σας γνωμη.Σας ειχα γραψει οτι επαιρνα τα Qlaira οπου στον πρωτο κυκλο μου εφεραν 4 μερες καφε...στον επομενο κυκλο ακομα πιο λιγο καφε...στον προτελευταιο καποιες κηλιδες στο σκουπισμα..ωσπου τον μηνα που μας περασε δε μου ηρθε καθολου περιοδος.Παρολο που δε μου ηρθε η περιοδος οταν τελειωσε η καρτελα αρχισα αμεσως τα mercilon.

Χρειαζεται να κανω καποια χοριακη γτ εχω αγχωθει;;
Ειμαι καλυμμενη αντισυλληπτικα κ πριν κ μετα τη μεταβαση στα mercilon;;;
Δεν ειχα εμετους ουτε διαρροιες επαιρνα καθε βραδυ τα χαπια μου.


Να σας υπενθυμισω : Πασχω απο πολυκυστικες αδιαθετουσα μονο με 10*2 ντουφαστον.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Αν δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι, δε μπορεί να είσαι έγκυος.
Μόλις τελειώσει το πρώτο κουτί από τα νέα χάπια, θα έρθει η περίοδος.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 30 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλημερα γιατρε.Ειμαι απογοητευμενη...ειμαι 7 χαπι του mercilon.Δυστυχως και αυτα με πειραζουν οπως τα yasminelle.. Πιστεψα οτι θα τη παλεψω αλλα καθε βραδυ στις 3 (η ληψη γινεται στις 10) ξυπναω φουντωμενη ιδρωμενη με πονο στο στομαχι και στο εντερο.Εντονη ταση για εμετο και τουαλετα.Νιωθω σαν πληγη στο στομαχι κ αδυναμια το πρωι.Ειχα κανει μια συζητηση με τον γιατρο κ θελω κ την αποψη σας αν μου επιτρεπετε.

Οπως σας ειπα αδιαθετουσα με 10*2 ντουφαστον.Τα qlaira δε με πειραζουν μεν αλλα δε μου φερνουν περιοδο.
Ρωτησα το γιατρο αν μπορω να παιρνω τα qlaira κ να τα ενισχυσουμε παιρνοντας και duphaston.Μου ειπε γινεται...Θα εχω αντισυλληψη και περιοδο ετσι;; Ποια η αποψη σας;;
Σας ευχαριστω.
  1. Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Το σίγουρο είναι ότι σταματάς τα νέα χάπια που παίρνεις λόγω παρενεργειών...
Το δεύτερο σενάριο, μπορείς να το δοκιμάσεις.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.