user_mobilelogo
  1. Επισκέπτης
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 16 Μαρτίου 2020
Καλησπέρα.

Έπαιρνα την αντιβίωση Zinadol για 7 μερες και 3 μερες stabilanol. Τις δυο τελευταίες κατα την αγωγή αλλα και μετα το τέλος της ειχα ελεύθερες επαφές. Και βρισκόμουν σε μερες ωορρηξιας.

Γνωρίζω οτι μειώνει τη δράση των αντισυλληπτικών αλλα σε τι ποσοστό; Υπαρχει φόβος εγκυμοσύνης; (Υπήρχε διάστημα 2 ωρών μεταξύ της λήψης των δυο χαπιών- αντισυλληπτικών και αντιβίωσης).

Ευχαριστώ
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Να μην ανησυχείς, εφόσον δεν έχεις παραλείψει κάποιο χάπι.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 17 Μαρτίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν ισχύει δηλαδή οτι κάποια φάρμακα όπως Zinadol η αντιμηκυσιακα ανακόπτουν τη δράση των αντισυλληπτικών; Το γράφουν και στο φύλλο οδηγιών τους. ΕινΑι ένα ερώτημα που με απασχολεί συχνά
  1. Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν έχουμε τέτοιες περιπτώσεις. με βάση την εμπειρία μας.
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 18 Μαρτίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.