user_mobilelogo
Marja και 209 επισκέπτες
  1. miamiam
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2018
Καλησπέρα και καλές γιορτές!

Έχω 2 ερωτήσεις:

Είμαι 20 ετών, παίρνω για περίπου 9 μήνες αντισυλληπτικά και τα σταματάω για 2 μήνες επειδή δεν θα είμαι κοντά με τον σύντροφό μου.

1) Περιμένω περίοδο και δεν έχει έρθει ακόμα (είχα επαφή χωρίς προφύλαξη), κανονικά έπρεπε πριν 2 ημέρες να έχει έρθει. Μπορεί να διαταραχθεί ο κύκλος λόγω της διακοπής αντισυλληπτικών;

2)Έπαιρνα τα labous, είναι εντάξει να αλλάξω σε yasminelle;


Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Ναι, μπορεί καμία φορά να συμβεί αυτό. (να επηρεαστεί για λίγο ο κύκλος)
Από την 'άλλη , μία και κατάλαβα, ότι είχες σχέσ μετά δηλ. την διακοπή του αντισυλληπτικού ,
ας γίνει και ένα τεστ κυήσεως..
Μετά μπορείς βέβαια, στον άλλο κύκλο ν΄αλλάξεις το χάπι.(Δεν ξέρω βέβαια γιατί το θέλεις αυτό).
Φ ιλικά
Π.Ζ:)
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.