default_mobilelogo
    1. miamiam
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2018
    Καλησπέρα και καλές γιορτές!

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    Είμαι 20 ετών, παίρνω για περίπου 9 μήνες αντισυλληπτικά και τα σταματάω για 2 μήνες επειδή δεν θα είμαι κοντά με τον σύντροφό μου.

    1) Περιμένω περίοδο και δεν έχει έρθει ακόμα (είχα επαφή χωρίς προφύλαξη), κανονικά έπρεπε πριν 2 ημέρες να έχει έρθει. Μπορεί να διαταραχθεί ο κύκλος λόγω της διακοπής αντισυλληπτικών;

    2)Έπαιρνα τα labous, είναι εντάξει να αλλάξω σε yasminelle;


    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Ναι, μπορεί καμία φορά να συμβεί αυτό. (να επηρεαστεί για λίγο ο κύκλος)
    Από την 'άλλη , μία και κατάλαβα, ότι είχες σχέσ μετά δηλ. την διακοπή του αντισυλληπτικού ,
    ας γίνει και ένα τεστ κυήσεως..
    Μετά μπορείς βέβαια, στον άλλο κύκλο ν΄αλλάξεις το χάπι.(Δεν ξέρω βέβαια γιατί το θέλεις αυτό).
    Φ ιλικά
    Π.Ζ:)
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 24 Δεκεμβρίου 2018
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.