user_mobilelogo
Lenakipap και 134 επισκέπτες
  1. Aggelikh
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020
Καλησπέρα σας!
Είμαι 21 χρονών και παίρνω αντισυλληπτικά λόγω δυσμηνορροιας εδώ και 9 μήνες και θα ήθελα να σας κάνω δύο σχετικές ερωτήσεις.
1) έχω παρατηρήσει περίπου μία εβδομάδα πριν μου έρθει περίοδος έχω ημικρανίες. Θυμάμαι όμως από μικρή να έχω θέματα με ημικρανίες. Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα αντισυλληπτικά ή απλά είναι οι επιπτώσεις της περιόδου;
2) τους τελευταίους μήνες έχω ξηρότητα και χαμηλή λίμπιντο. Αποφάσισα να αλλάξω μάρκα και μου πρότειναν τα labous. Όπως σας είπα τα ξεκίνησαν λόγω δυσμηνορροιας και ενώ με έχουν βοηθήσει πολύ εξακολουθώ να πονάω πού και πού. Γενικά όπως έχω δει να απαντάτε, δεν κανουν μεγάλη διαφορά, γι'αυτό θέλω να ρωτήσω: πιστεύετε αξίζει να αλλάξω ή μήπως πρέπει να σταματήσω αυτή τη μέθοδο αντισύλληψης για λίγο καιρό;
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Οι ημικρανίες μπορεί να επηρεαστούν με τη χρήση των χαπιών.
Μπορείς να δοκιμάσεις να τα διακόψεις κάποιους μήνες και να χρησιμοποιείς απλά αναλγητικά, αν πονάς πολύ.
Βλέποντας και κάνοντας.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.