user_mobilelogo
evapan , Zoi_ και 190 επισκέπτες
  1. olgaion
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 01 Μαΐου 2019
Καθώς έπαιρνα σήμερα το πρωί το συνηθισμένο χάπι yasminelle είχα λίγο βρεγμένα χέρια και παρατήρησα ότι έλιωσε ελάχιστα το χάπι στο δάχτυλο χωρίς σοβαρή απώλεια...υπάρχει κάποιο πρόβλημα?μήπως δεν είναι το ίδιο δραστικό?
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Καμία ανησυχία.
Συνεχίζεις κανονικά τη λήψη τους.
Φιλικά
Π.Κ.
ΥΓ: για θέματα άμεσης απόκρισης, να επικοινωνείτε με το θεράποντα ιατρό σας...
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 02 Μαΐου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.