user_mobilelogo
  1. Matilda
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Σάββατο, 21 Μαρτίου 2020
Καλησπέρα.
Πριν τρία χρονια επαιρνα χαπια για την ακμη με ισοτρετινοινη. Η ακμη μου εφυγε πριν τρία χρόνια . Τον τελευταίο έναν χρόνο παιρνω τα αντισυλληπτικα χαπια yasminelle (μόνο για λόγους αντισύλληψης) τα οποια σκεφτομαι να σταματησω. Υπαρχει περιπτωση να επιστρεψει η ακμη μου; Ηταν επιμονη και σχετικα βαριας μορφης πριν παρω ισοτρετινοινη.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δε νομίζω, εφόσον δεν είχες πριν τη λήψη των αντισυλληπτικών.
Κάνε τη διακοπή των χαπιών και θα παρακολουθήσεις την εξέλιξη.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.