user_mobilelogo
  1. Ioanna.j
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 08 Οκτωβρίου 2019
Καλησπέρα σας. Είμαι 30 χρόνων και έκανα πριν 2 χρόνια μια επέμβαση. Αφαίρεσα μια κύστη γιατί είχα ενδομητριωση. Έκανα την σχετική θεραπεία με ενέσεις για να μην έχω περίοδο για 6 μήνες και εδώ και ένα χρόνο περνώ αντισυλληπτικά. Εκανα εξέτασεις αίματος και έχω αυξημένη την ολική χοληστερόλη που δεν ξαναείχα πότε. Έχω διαβάσει πως συνδέεται τα αντισυλληπτικά με την αύξηση χοληστερίνης. Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας και αν πρέπει να κάνω κάτι άλλο. Σας ευχαριστώ
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη δεν θα συνιστούσα την λήψη αντισυλληπτικών με αυξημένες τιμές χοληστερίνης.
Η σύστασης μου θα ήταν να διακοπεί η χορήγηση αντισυλληπτικών
και να επιλέξετε ασφαλής επαφές με την χρήση προφυλακτικου η να χρησιμοποιηθεί ένα σπίραλ ως μέσο αντισύλληψης για όσο χρειαστεί και εξυπακούεται ότι θα παρακολουθούσα με μια νέα μέτρηση τα επίπεδα χοληστερίνης έτσι΄ώστε να γνωρίζεις αν όντως υπάρχει θέμα συσχέτισης με την λήψη των χαπιών.Συζήτησε το και με τον Ιατρό σου.
Φιλικά ΠΖ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας και το χρόνο σας, τα αντισυλληπτικά δεν τα έπαιρνα για αντισύλληψη με τον άντρα μου αλλά για να μειώσω λίγο την ποσότητα αίματος στην περίοδο μου και για να μειώσω την πιθανότητα να επανεμφανίσω κύστες. Έχω πιθανότητα να εμφανίσω ξανά?
Σας ευχαριστώ και πάλι
  1. Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.