user_mobilelogo
Χριστίνα , Ρία Π και 242 επισκέπτες
  1. Matilda
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 22 Ιουλίου 2019
Καλησπέρα . Θα ήθελα τη γνώμη σας. Παίρνω τα αντισυλληπτικά χάπια yasminelle και μόλις τελείωσα το τέταρτο κουτί.Είχα ελεύθερη επαφή με εκσπερμάτιση εντός του κολπου μου, με τον σύντροφό μου την τέταρτη μέρα της διακοπής των χαπιών. Ήμουν στην δεύτερη μέρα της περιόδου μου. Πρέπει να πάρω το χάπι της επόμενης ημέρας; Υπάρχει κίνδυνος εγκυμοσύνης;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη δεν πρεπει να παρετε κανένα χαπι .
Φιλικα ΠΖ:D
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020.
  1. Τρίτη, 13 Αυγούστου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.