user_mobilelogo
  1. xenia89
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 08 Ιανουαρίου 2019
Χαιρετε και χαρουμενο 2019 στους γιατρους και το φορουμ μας!
Ειμαι 29 ετων και ο κυκλος μου ειναι 27-28 ημερων (Κυριως κατα το τελευταιο εξαμηνο..παλαιοτερα τυχαιν να αδιαθετησω και 29η μερα). Πριν απο λιγες μερες, το βραδυ της 15ησ μερας για την ακριβεια, η δευτερη επαφη που ειχα με το αγορι έγινε χωρίς προφύλαξη αλλα και χωρις εκσπερματιση εντος.Αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι κατα την πρωτη επαφη, μιση ωρα πιο πριν, εκσπερματωσε (με χρηση προφυλακτικου παντα), εν συνεχεια απλως καθαρίστηκε απ ο τι καταλαβα και δεν ουρησε πχ..Για να καθαρισει πληρως ο σωληνας της ουρηθρας..Και ανησυχω μηπως κατά τη δευτερη φορά και ενώ δεν διακοψαμε οριακα, σπερμα που ενδεχομένως ειχε παραμεινει μεσα, βγηκε μαζι με καποια ενδεχομενα προσπερματικα υγρα. Δεν θεωρησα σκοπιμο να παρω το χαπι της επομενης μερας οποτε τωρα απλως αβνησυχω για το ενδεχομενο εγκυμοσύνης κατ αυτόν τον τροπο και εχω λιγο πανικοβληθεί. Τι πιστευετε? Σας ευχαριστω προκαταβολικα..
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Μην ανησυχείς, δεν έχεις συλλάβει από την συγκεκριμένη επαφή.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 08 Ιανουαρίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Καλησπέρα γιατρε! Ευχαριστω πολύ για την αμεση απαντηση σας.Καθε καλο σε σας και την οικογενεια σας για το 2019 !!
  1. Τρίτη, 08 Ιανουαρίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρε γεια σας και παλι!! Χτες το βραδυ, και ενώ ειχαν περασει 6 μερες από την προαναφερομενη επαφη (χτες,βραδυ 21ης μερας) παρατηρησα ελαχιστα ατονα ροζ υγρα στον κολπο μου..ελαχιστα και σαν κιτρινοροζ..Φοβάμαι μηπως είναι το φαινομενο αιμορροιας λογω εμφύτευσης. Υπαρχει τετοιο ενδεχομενο??Να σας σημειωσω επισης ότι χτες ηταν το τριτο βραδυ που θα χρησιμοποιουσα το τριτο κολπικο υποθετο Pevaryl, παιζει κανεναν ρολο? Στο παρελθον πχ δεν ειχα τέτοιες παρενέργειες.
  1. Τετάρτη, 09 Ιανουαρίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Εντάξει, μην υπερβάλλεις.
Θα περιμένεις κανονικά την περίοδό σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 09 Ιανουαρίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.