default_mobilelogo
    1. glyka86
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 02 Νοεμβρίου 2012
    kalispera,exw 8 meres kathisterisi k ekana b-xoriaki kai vgike 0,680.einai thetiko i arnitiko?prepei n kanw epaneksetasi?euxaristw.
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Η τιμή είναι αρνητική, δεν είσαι έγκυος.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 02 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    εχω υποθυροειδισμο και εδω και 3-4 μηνες παιρνω χαπια τ4 των 100mg.μπορει να επηρεαζει ο θυροειδης η τα χαπια  τον κυκλο μου?η μηπως την τιμη β-χολικη?τοσους μηνες ειχα σταθερο κυκλο παντως και ποτε δεν ειχα τοσες μερες καθυστερηση.
    1. Παρασκευή, 02 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Αν έχει απορυθμιστεί ο θυρεοειδής, μπορεί να προκαλέσει αναστάτωση στην περίοδο, όχι όμως στην τιμή της χοριακής.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Σάββατο, 03 Νοεμβρίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.