default_mobilelogo
    1. cfalexan
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 07 Οκτωβρίου 2015
    Καλημέρα σας, την Κυριακή 4/10 έκανα λήψη ενός κολπικού υποθέτου canesten 500, χωρίς ιατρική συνταγή, λόγω έντονου αισθήματος καύσου και κνησμού στην περιοχή, και κατόπιν τούτου, την Τρίτη 6/10 παρατήρησα μια ελαφριά κολπική αιμορραγία. Υπάρχει περίπτωση να είναι κάποια επιπλοκή του φαρμάκου? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Οχι,,, Σε καμια περιπτωση.....Για  μικροδιαταραχη  κυκλου  θα προκειται   Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 08 Οκτωβρίου 2015
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.