default_mobilelogo
    1. Hermaone
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011
    Γιατρέ καλησπέρα,
    θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: μετά από δύο παλίνδρομες και αρκετά ψυχοσωματικά συμπτώματα, μου συνέστησαν αντικαταθλιπτικά και συγκεκριμένα το CIPRALEX ένα την ημέρα για ορισμένους μήνες. Εγώ σκοπεύω από Σεπτέμβριο να προσπαθήσω ξανά για παιδί. Η αγωγή με τα cipralex μπορεί να συνεχιστεί όσο προσπαθώ; Μήπως είναι επικίνδυνο; Μήπως καλύτερα να πάρω το σκεύασμα μόνο τον Αύγουστο; Η να μη το παρω καθόλου;
    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!
    Εφ΄οσον κριθηκε  οτι πρέπει  να το  παρεις,   δεν βλεπω  τον λογο να φαβηθείς.. Με την πρωτη  καθυστερηση,  θα  μιλήσεις  με τον γιατρό  σου...
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.