default_mobilelogo
    1. ElenaPapad
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 05 Μαΐου 2020
    Καλησπέρα σας κ επιζώ να είστε καλά!

    Θα ήθελα να σας ρωτήσω,εξαιτίας βραχύ τραχήλου παίρνω εδώ και ένα μήνα και κάτι μαγνήσιο και crinone κολπικά. Απο τότε έχω παρατηρήσει ότι αυξάνεται το βάρος μου χωρίς να έχω αλλάξει κάτι στη διατροφή μου.Μπορει να φταίει το crinone?Βρισκομαι σχεδόν στον όγδοο μήνα και έχω πάρει δέκα κιλά,με ύψος 1,67 και αρχικό βάρος 62.
    Φυσικά μου έχει συστήσει κλινοστασισμο που κ αυτό παίζει ρόλο φαντάζομαι.

    Ευχαριστώ,
    Ελενα
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Δεν έχουν σχέση τα σκευάσματα που αναφέρεις με την αύξηση του βάρους σου.
    Καλή επιτυχία.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 06 Μαΐου 2020
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.