user_mobilelogo
nota1 , Lisaki 80 και 194 επισκέπτες
  1. πανωτα
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017
Κ Ζησοπουλε καλημέρα....επανερχομαι και ζητω συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις μου,
Ειμαι στη φαση της μεταβασης από το yasmi στο cyclacour...Σταματησα τα yasmin και μετα από 7 μερες διακοπή πηρα ta cyclacour...σημερα παιρνω το 3ο χαπι της καρτελας. Ομως βρισκομαι στην 6η μερα του κυκλου και εχω ακομη αιμα και αναρωτιεμαι αν αυτο είναι από το καινουριο χαπι καθως όπως μου ειπε ο γιατρος εδω, το χαπι  εχει μεγαλη ποσοτητα οιστρογόνων.
Θα ηθελα τη γνωμη σας γτ χω ανησυχησει πολυ.Υποτιθεταιι οτι παιρνω το χαπι για να εξομαλυνθει ο κυκλος μου και όχι να εχω κι αλλες ανωμαλιες...Υπάρχει περιπτωση να μη σταματησει το αιμα?
Στον υπέρηχο που εκανα δεν υπήρχε κατι παθολογικο.
Σας ευχαριστω θερμα!!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή  Φίλη,
Αν  με το νέο  χαπι  αυτό  το αίμα δεν σταματά μεσα σε 5  μερες από τοτε που  το αρχισες,  θα πρέπει  να μιλησεις  και παλι με  τον γιατρό σου
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020.
  1. Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.