user_mobilelogo
Nancy_sbr και 315 επισκέπτες
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018
Κ Ζησοπουλε καλη σας μερα, Σας παρακαλω θα ηθελα τη βοηθεια σας, Ξεκινησα αυτον τον μηνα παλι τα σικλακκουρ γιατι ειχα ανωμαλίες αλλα ειμαι στο 10 χαπι χωρις να εχω παραλειψει κανενα και ειδα λιγο καφετια υγρα ..ανησυχησα πολύ..ο γιατρος μου ειπε οτι μπορει να κανουν και τα σικλακουρ μεσοκυκλικη αιμοροια..ειναι δυνατόν;;;;, ξερετε ποσο εκτιμω τη γνωμη σας ..εχω ανησυχησει πολυ.
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Μπορεί  εδώ  κι εκεί να συμβει  καμία  φορά (σε μένα δεν έτυχε να συμβεί ποτέ )..
Αν επαναληφθεί,  θα πρέπει  να  το δει  ο/η γυναικολογος  από  κοντά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.