user_mobilelogo
πανωτα και 443 επισκέπτες
  1. Ellie
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 07 Ιουλίου 2019
Καλησπέρα. Ύστερα από επίσκεψη μου στο γυναικολόγο αποφασίσαμε να κάνω θεραπεία λίγων ημερών με το φάρμακο Cyclacur ώστε να μπορέσω να αλλάξω λιγάκι τις ημέρες του κύκλου και να μπορέσω να κάνω τα μπάνια μου . Μου έδωσε οδηγίες λήψης μόνο του καφέ δισκίου που περιέχεται στο κουτί 7 ημέρες (1 δισκίο την ημέρα) και μου είπε πως 3 με 4 μέρες μετά θα έρθει κανονικά η περίοδος. Είμαι στην 4 ημέρα και δεν έχω δει κάτι.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Φαντάζομαι εννοείς 4η ημέρα από τότε που σταμάτησες τα καφέ δισκία...
Θα περιμένεις λίγες ημέρες ακόμη, δε χρειάζεται ανησυχία.
Θα πρέπει να έρθει τις επόμενες ημέρες από μόνη της.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 08 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Όντως ήρθε. Απλά την 5η μέρα ύστερα από τη διακοπή. Και πάλι ευχαριστώ
  1. Δευτέρα, 08 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
:D :D :D
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 08 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.