user_mobilelogo
  1. spe
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 03 Μαΐου 2020
Καλημέρα σας,
Έπειτα από διαγνωστική υστεροσκόπηση χωρίς ευρήματα ο γιατρός μου χορήγησε cyclacur για 21 μέρες μόνο τα λευκά χάπια. Ξεκίνησα τα cyclacur την 8η μέρα του κύκλου δηλαδή αμέσως μετά την υστεροσκόπηση. Ο κύκλος μου είναι σταθερός ωστόσο τους τελευταίους 3 μήνες οι μέρες περιόδου έχουν μειωθεί σε 3 από 5 που είχα παλαιότερα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν θα αδιαθετήσω μετά τη διακοπή του cyclacur χωρίς τη λήψη των καφέ χαπιών και σε πόσο διάστημα, δεδομένου ότι ξεκίνησα τη λήψη την 8η μέρα.
Ευχαριστώ
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Δύσκολη απάντηση γιατί είναι θέμα πάχους ενδομητρίου και επιπέδων προγεστερόνης στον οργανισμό σου.
Οπότε είτε θα ρωτήσεις το γιατρό σου είτε θα κάνεις ένα κολπικό υπερηχογράφημα μετά το τέλος των λευκών χαπιών.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Δευτέρα, 04 Μαΐου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.