user_mobilelogo
Lilo1 και 205 επισκέπτες
  1. ΣΤΕΛΛΑ Κ
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 07 Ιουλίου 2015
καλησπέρα σας
Είμαι 33 ετών με ΤΕΠ 4.6.15 και κύκλο 28 έως 32 ημερών. Στις 15.6.15 εμφάνισα ήπια αιμοραγία η οποία και συνεχίστηκε τις επόμενες ημέρες. Στις 24.6.15 ο γυναικολόγος μου συνέστησε duphaston  2 φορές ημερήσίως και rulid 1 φορά ημερήσίως για 7 ημέρες. Η αιμοραγία σταμάτησε μετά τις 3 πρώτες ημέρες λήψης των χαπιών αλλά συνεχισα κανονικά μέχρι και τις 29.6.15 για να ολοκληρώσω τις 7 ημέρες. Στο διακολπικό υπερηχογράφημα φάνηκε ενδομητρικός πολύποδας περίπου 14 χιλ. και μου συστάθηκε να προβώ σε υστεροσκόπηση. Το πρόβλημα μου είναι ότι  μετά την λήψη των χαπιών εμφανίζω καθυστέρηση στην περίοδο μου. Νοιώθω πρησμένη στην κοιλιά και έχω υπνηλία. Στις  5.6.15 έκανα προληπτικά  β χοριακή και είναι αρνητική (τελευταία επαφή 1.6.15). Τα duphaston επηρέσαν τον κύκλο μου?, πότε να αναμένω την επόμενη περίοδο, ώστε να προγραμματιστεί η υστεροσκόπηση?. Σας ευχαριστώ πολύ.
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Να διορθώσω ότι η β χοριακή έγινε 5.7.15.
 
Ευχαριστω πολύ
  1. Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Λογικά,  η περιοδος θα εμφανιστει το  αργοτερο  8  ημέρες  μετα το τελος  της  ληψης του  dufaston..Πριν  αποφασίσεις   την υστεροσκοπιση ας γινει μετα την 5η  ημερα κυκλου  παλι ενας  υεπρηχογραφικος  έλεγχος.. Ισως  η  εικονα  πολυποδας  εξαφανιστρί Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Γιατρέ μου ευχαριστώ πολύ για την απαντήσή σας. Η περίοδος μέχρι και σήμερα 10.7.15 δεν έχει έρθει, βρίσκομαι στην 37η μέρα του κύκλου έπειτα απο λήψη μιας εβδομάδας duphaston για να σταματήσει η αιμορραγία που επήλθε την 13η μέρα του κύκλου λόγω του πολύποδα. Χθες ξαναέκανα ένα διακολπικό υπέρηχο, και ο γιατρός πέραν του πολύποδα δεν είδε κάτι ανησυχητικό. Το απέδωσε σε ορμονική διαταραχή που μπλόκαρε την περίοδο.Ωστόσο μου συνέστηκε primolut για 5 ημέρες, 2 χάπια το πρωί και 2 το βράδυ. Πότε να υπολογίζω την περίοδο μου μετά  από αυτα  τα χάπια?
Σας ευχαριστώ πολύ
 
  1. Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δυο εως  το   πολυ  8 ημερες , μετα  την διακοπη  του χαπιού.. Το  νεο χαπι  ειναι  σχεδον ιδιο  με το παλαιο.. Αν και με αυτό  δεν  ελθει περιοδος  3 εως  8  μερες  μετά την    διακοπή  του,  θα πρέπει  ομως παλι  να το συζητησεις  με  τον γιατρό  σου... Ατυχώς δεν εγινε  λογος για   το παχος  του ενδομητριου... Αν ειναι  λεπτο, μπορει  και παλι  ν΄ αργήσει,, Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 4


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.