user_mobilelogo
Renee , Katerin , Tati1453 , Anaper και 219 επισκέπτες
  1. pine
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 21 Ιουλίου 2013
Καλησπέρα, είχα ελεύθερη επαφή με το φίλο μου τη 15η ημέρα του κύκλου μου χωρίς ολοκλήρωση στον κόλπο μου. Μετά απο 108 ώρες (οι οδηγίες λένε μέχρι 120 ότι έχει τις ίδιες πιθανότητες) πήρα το χάπι ellaone. Τώρα, 6 μέρες μετά το χάπι μου ήρθαν πόνοι περιόδου, το αναμενόμενο πρήξιμο του στήθους και ορισμένα σπυράκια στο πρόσωπο όπως συνήθως. Το αίμα όμως έχει χρώμα πορτοκαλί. Κανονικά περιμένω περίοδο σε 3 ημέρες. Έχω σταθερό κύκλο στις 28-29 ημέρες. Ταυτόχρονα βρέθηκαν μύκητες στις εξετάσεις και έβαλα 2 (στο σύνολο) κολπικά υπόθετα, το τελευταίο εχθές. Ανησυχώ, πρώτον γιατί δεν γνωρίζω αν το αίμα είναι όντως περιόδου(διότι είναι πολύ κοντά η αναμενόμενη περίοδος και γιατί έχω όλα τα συμπτώματα) ή λόγω του χαπιού, δεύτερον γιατί αν όντως είναι λόγω του χαπιού τι γίνεται με την περίοδο μου, και τρίτον γιατί είναι πορτοκαλί το αίμα. Κατά τι γνώμη σας, τι πιθανότητες έχω να είμαι έγκυος?
Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά 
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Δεν εισαι  εγκυος !  Τι\ο  αιμα οφειλεται  στο  χαπι...
Το χαπι διαταρσσει τον τρεχοντα  κυκλο  και ισως και τον επομενο..
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 04 Αυγούστου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.