default_mobilelogo
    1. MARIANNA28
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Σάββατο, 15 Ιουνίου 2019
    Για αρχή να ευχαριστήσω για όλες τις φορές που με βοηθήσατε!το πρόβλημα μου είναι το εξής:μετά απο ατύχημα με το προφυλακτικό πήρα μεσα σε 5 ώρες το ellaone. Μετά από 2 ημέρες αρχισε αιμα σε ροη περιοδου για 3 ημέρες.αλλά το θέμα είναι πως ακόμα και τώρα 10 μερες μετά τη λήψη του χαπιού έχω μικροαιμόρροια κυρίως στο σκούπισμα.τι συμβαίνει;γιατί δε σταματάει το αίμα;είναι συνέπεια του χαπιού;
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή Φίλη!
    Ειναι φυσικό, όταν χορηγούνται φάρμακα που αλλάζουν το ορμονικό περιβάλλον στο ενδομήτριο, να προκύψουν εδώ κι εκεί τέτοια μικροπροβληματα. Θα εμφανιστεί το αίμα της περιόδου και το πρόβλημα θα λήξει.
    Η εξαίρεση: . Αν συνεχίσει να ΄΄στάζει ΄΄ και μετά την 28η ημέρα, θα πρεπει να το δει και ο γυναικολόγος σου από κοντά.
    Φιλικά
    Π.Ζ:) :)
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Άρα θα συνεχιστεί αυτή η μικροαιμόρροια και να αναμένω να έρθει πάλι περίοδος κανονικά την 28η ημέρα ή μπορεί να μετατοπιστεί;σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
    1. Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Aυτό που περιμενουμε , ειναι να εμφανιστει ΚΑΙ καποια περιοδος, κανονικά, ίσως ομως και λίγο ενωριτερα..... Αν υπάρχουν οι οποιες αμφιβολίες, ας σε δει ενας γυναικολογος από κοντά..
    999 στα 1000 για μια διαταραχή κύκλου5 πρόκειται, που προξενεί το το σκεύασμα (καθώς και όλα τα παρόμοια σκευάσματα !) που πήρες..Δεν ανησυχώ.
    Π.Ζ:)
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 16 Ιουνίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.