default_mobilelogo
    1. βεβία
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011
    Γεια σας,
    την κυριακη 25/9 ύστερα από ένα ατύχημα με το προφυλακτικό πήρα το ΄χαπι της επόμενης μέρας αν και δνε βρισκόμουνα σε  γόνιμες μέρες
    είχα όμως φοβηθεί αρκετά και ύστερα απο συννενοηση με τν γυναικολογο μου τελικώς το προμηθεύτικα.
    δεν είχα κανένα σύμπτωμα ναυτίας ΄ή εμετου π συνήθως το χάπι αυτό προκαλεί.
    στης 27 δηλαδη δυο μέρες αργότερα μου η΄ρθε περίοδος ( να πω οτι εχω τελείως αστατο κύκλο,δηλαδή η περίοδος μπορει να μου ερθει σε 22,σε 25 αλλα και σε 28μερες) αυτη τη φορα μου ηρθε σε 24.
    το πρωί της 29/9 ξύπνησα με έντονη ναυτία και τάση για εμετό
    στη συνέχεια πέρασε αλλα ανα διαστήματα επανεμφανίζεται.
    θα ήθελα να ρωτήσω αμα οι παρενέργειες που το χάπι προκαλεί υπάρχει περίπτωση να εμφανιστούν αργότερα δηλαδή στην περίπτωση μου 3 με 4 μέρες μετα..
     
     
    ευχαριστώ πολύ ,
    καλό σας βράδυ 
    :)
     
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητπη   Φίλη!
    Οχι,  δεν το εχω  ΄΄δει ΄΄  και δεν   αναφερεται  στις παρενεργεις  κατι τετοιο.. Το  να δει κανείς  λιγες  μερες μετά,   λιγο αιμα  ΄΄περιοδου΄΄,   ειναι αρκετά  συνηθες...  και   κατοπιν   εμφανιζεται  και  η αναμενόμενη περιοδος,  περιπου στις μερες που την περιμενει κανείς.
    Με  σενα  κατι θα  συνεβη,   ασχετο με το χαπι..
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 01 Οκτωβρίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    .
    Καλησπερα σας ειμαι 32χρονων με 2 παιδια.Στις 9 απριλιου μουρθε περιοδος και στις 15 απριλιου ειχα ερωτικη επαφη μετον αντρα μου στη οποια εσπασε το προφυλακτικο.πηγα πληθηκα με νερο εσωτερικα ομως ολο το σπερμα εμεινε μεσα.Απο φοβο μη μεινω εγκυος στο τριτο παιδι πηρα 7 ωρες μετα τη συνουσια το ellaone.Υπαρχει περιπτωση να μεινω εγκυος?Αν κανω τεστ εγκυμοσυνης σε 10 μερες θα δειξει αν προλαβε και εγινε η γονιμοποιηση?
    1. Τετάρτη, 18 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Δεν   θα  μεινεις εγκυος..
    Άφου  παρ΄ αυτό  επιμενεις:   Με το τεστ  θα  περιμενα την  7-8/5'12 ..
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 19 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.