user_mobilelogo
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ και 213 επισκέπτες
  1. terele
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2015
  Καλημέρα και συγχαρητήρια για το έργο σας. Πραγματικά έχω πελαγώσει και χρειάζομαι βοήθεια. Ξεκίνησα έναν κύκλο με gonal, pregnyl, σπερματέγχυση και utrogestan. Μου ήρθε κανονικά περίοδος και μάλιστα μία ημέρα νωρίτερα από ότι περίμενα (παρ' όλο που έπαιρνα utrogestan), με φυσιολογική ροή και διάρκεια, έκανα και μία χοριακή (14η μέρα από την σπερματέγχυση και ενώ είχα περίοδο) η οποία βγήκε αρνητική και αφού πήγα στον γιατρό για υπέρηχο για να δει μήπως υπήρχε κύστη ώστε να ξαναρχίσω τις gonal, ξεκίνησα με δόση 50 μονάδων την ημέρα από την τρίτη μέρα του κύκλου. Το θέμα είναι ότι μετά από συνολική δόση 250 μονάδων (5 ημέρες) ανακάλυψα ότι τελικά είχα μείνει  έγκυος και απλά δεν το έδειξε η χοριακή εκείνη την ημέρα. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε, είχα και κανονική περίοδο και μάλιστα μεγάλη ροή ως συνήθως.Σας παρακαλώ πέιτε μου τι πρέπει να κάνω, τι  μπορεί να προκλήθηκε στο έμβρυο από αυτήν την δόση gonal? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη! Με τις ευχες μας για καλη πορεια :  Δεν πρέπει  να  παθει τιποτε  από το Gonal.. Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020.
  1. Παρασκευή, 20 Νοεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.