user_mobilelogo
stela37 , MariaP και 278 επισκέπτες
  1. NenaNa!
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015
Καλησπέρα σας! είμαι 24 ετών και εδώ και δύο μήνες παίρνω τα gynofen. Χθες πήρα το πέμπτο δισκίο της δέυτερης συσκευασίας (αυτός είναι ο δεύτερος μήνας που τα παίρνω) και δεν είμαι σίγουρη αλλά υπάρχει περίπτωση να είχαμε "ατύχημα" με τον σύντροφό μου. Λέω ατύχημα γιατί χρησιμοποιούσαμε και προφυλακτικό. Υπάρχει περίπτωση να προκύψει εγκυμοσύνη λόγω αυτού? πρέπει να παίρνω πρόσθετα προφυλακτικά μέσα κάθε φορά που ξεκινάω τη λήψη νέας συσκευασίας, όπως έκανα τώρα? πρέπει να πάρω το χάπι της επόμενης μέρας????Σας ευχαριστώ πολύ! κρέμομαι από τα χείλη σας! 
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Το  Gynofen εχει  και ισχυρη αντισυλληπτικη  δραση,,, Δεν θα μείνεις  εγκυος....Δεν χρειαζεσαι τιποτε  άλλο.. Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020.
  1. Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.