default_mobilelogo
    1. SHINE
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 18 Οκτωβρίου 2010
    Γεια σας ειμαι 19 ετων, τον Αυγουστο επισκεφτηκα ενδοκρινολογο να κανω καποιες εξετασεις για τριχοφυια διαπιστωθηκε οτι εχω αυξημενες μερικες ανδρικες ορμονες και σε υψηλα επιπεδα ο θυρωιδης .Ο γιατρος μου συνεστησε να παρω gynofen 35 για να φυγει η τριχοφυια.Οι οδηγίες ηταν σαφης να ξεκινησω το πρωτο κουτι την πρωτη μερα του κυκλου μεχρι την 21η και στην επομενη περιοδο να χρησιμοποιησω το επομενο κουτι.Πηρα το πρωτο κουτι κανονικ,α στην επομενη περιοδο ομως ξεκινησα να τα παιρνω αλλα κατα την διαρκεια φοβηθηκα και σταματησα δεν ηταν κανονικη περιοδος αλλα καφετια που σταματουσαν και ξανα εμφανιζονταν αυτο κρατησε για 10 μερες.Η φυσιολογικη περιοδος για μενα ειναι 5 μερες!Εφτασε η μερα για την επομενη περιοδο 12 Οκτωβριου και δεν εκανε την εμφανιση της.Τι μου προτεινετε να κανω? ειμαι σε απογνωση ειμαι σεξουαλικα ενεργη και αγχωνομαι οταν δεν εμφανιζεται η περιοδος...Τι ακριβως συμβαινει με την χορηφηση αυτων των αντισηλιπτικων?
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!SHINE
    Η διαταρχή του   κυκλου ,  οφειλεται στην  προωρη διακοπη  του χαπιου...
    Αν  η περιοδος  σου  ήταν  πριν την ληψη του τακτική,  θ΄ αποκατασταθει.. 
    Αν ειχες καθυστερησεις,  θα ΄΄ξαναγυρίσεις΄΄ σ΄ αυτές..
    Επισης:  αν μετά την διακοπή του χαπιου  ειχες ελευιθερες σχεσεις. κανε ενα μηνα μετα την διακοπη του χαπιου, ενα τεστ  κυήσεως
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας.Με ανησυχησε το γεγονος οτι κρατησε 10 μερες και δεν ηταν φυσιολογικη η ροη της περιοδου.Δεν ειχα ποτε καθυστερησεις παντα μου ερχεται νωριτερα 2-3 μερες πριν την προηγουμενη ημερομηνια.Ελευθερες σχεσεις δεν εχω απλα με αγχωνει το γεγονος μη εμφανισης της.Αν θελετε να μιλησουμε με νουμερα οταν ξεκινησα το πρωτο κουτι ηταν 19 Αυγουστου και κρατησε μεχρι 25 Αυγουστου, η δευτερη ηρθε 12 Σεπτεμβριου και κρατησε μεχρι 22.Αν συνεχιστει η καθυστερηση τι μου προτεινεται να κανω?Να ξαναρχισω το κουτι που δεν τελειωσα?
    1. Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας.Ανησυχησα γιατι δεν ηταν φυσιολογικη η ροη της περιοδου.Δεν εχω ελευθερες σχεσεις απλα αγχωνομαι οταν δεν εμφανιζεται η περιοδος.Αν θελετε να μιλησουμε με νουμερα 19 Αυγουστου-25 Αυγουστου μου ηρθε η περιοδος πηρα τα χαπια για 21 ημερες.Μετα μου ηρθε απο τις 12 Σεπτεμβριου μεχρι και 22.Οπως καταλαβαινετε δεν εχω καθυστερησεις τις περισσοτερες φορες μου ερχεται νωριτερα απ οτι περιμενω.Αν συνεχιστει η καθυστερηση τι μου προτεινεται να κανω?Να ξανααρχισω το κουτι που δεν τελειωσα?

    Με εκτιμηση



    Π.Ζ
    1. Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    [hr]
    [SHINE 20-10-2010 12:28:06]:


    Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας.Ανησυχησα γιατι δεν ηταν φυσιολογικη η ροη της περιοδου.Δεν εχω ελευθερες σχεσεις απλα αγχωνομαι οταν δεν εμφανιζεται η περιοδος.Αν θελετε να μιλησουμε με νουμερα 19 Αυγουστου-25 Αυγουστου μου ηρθε η περιοδος πηρα τα χαπια για 21 ημερες.Μετα μου ηρθε απο τις 12 Σεπτεμβριου μεχρι και 22.Οπως καταλαβαινετε δεν εχω καθυστερησεις τις περισσοτερες φορες μου ερχεται νωριτερα απ οτι περιμενω.Αν συνεχιστει η καθυστερηση τι μου προτεινεται να κανω?Να ξανααρχισω το κουτι που δεν τελειωσα?

    Με εκτιμηση


    Αγαπητή  Φίλη!
    Το ΄΄χαπι  ΄΄ δεν ειναι  κατι  που  παιρνουμε και διακοπτουμε  όποτε νομιζουμε... Διακοπη πριν την ώρα του, οδηγει σ΄αυτό   που έζησες..
    Το σωστό θα  ήταν να περιμενεις  την περίοδο  σου -  οποτε ελθει αυτή -  και
     κατοπιν  να  το ξαναρχισεις..
    Καλλιτερα  θα ήταν  να το ξαναρχισεις την 5η  ημέρα κυκλου  (πακετο  21 ηεμρων! οχι  μον ον τα υπαολοιπα, δνε θα φτασουν) κι  οχι την 1η... Κι αυτό   θα το κανεις καθε  μηνα.. Η περιοδος θα  σου έρχεται καθε  28  ημερες  και  ο  κυκλος  δεν  θα ειναι  τοσο  μικρος .. Δεν θα  εχεις ετσι και παραταση  περιοδου.. ...
    Η αντισύλληψη   με  το  χάπι αυτό  αρχίζει  μετά την πρώτη  μέρα  της  λήψης...

    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας και για την βοηθεια που μου προσφερατε για να μην αγχωνομαι για την υγεια εκτιμω πολυ την συμπαρασταση που δειχνετε σε ολες τις φιλες που εχουν καποιο προβλημα..Το μονο που εχω να κανω ειναι υπομονη μεχρι να εμφανιστει
    1. Τετάρτη, 20 Οκτωβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation

    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 24 Οκτωβρίου 2010
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 6


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.