user_mobilelogo
Irenea και 267 επισκέπτες
  1. MsParachute
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 06 Ιανουαρίου 2015
Γεια σας
Εχω ελαφρια μορφη ακμης και εντονη τριχοφυια και επειτα απο ορμονολογικες εξετασεις η γυναικολογος μου εγραψε τα gynofen. Ωστοσο εμαθα οτι υπαρχουν καποιες πιθανες παρενεργειες για το gynofen ενω για το yasmin δεν εχουν ακουστει τοσες πολλες. Ποιο να παρω;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Με το Υasmin  η τρίχα δεν υποχωρεί.. Δεν ευσταθει,  ότι  το  Gynofen βλαπτει. Φιλικά Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.