default_mobilelogo
    1. maria92
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2016
    Γεια σας,
    Παίρνω τα αντισυλληπτικά χάπια Gynofen 35,αλλά δυστυχώς αυτόν το μήνα δεν ήμουν ιδιαίτερα συνεπής στη λήψη τους. Δεν αργούσα ποτέ πάνω από 12ωρο,αλλά υπήρχε απόκλιση κάποιες φορες και τριών ή τεσσάρων ωρών. Το τελευταίο χάπι ήταν την προηγούμενη Πέμπτη και ακόμα να μου έρθει η περίοδος. Πρέπει να ανησυχήσω?Να ξεκινήσω κανονικά το χάπι την Παρασκευή(όπου συμπληρώνεται η κενή εβδομάδα των 7 ημερών)?
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας. 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αν δεν ξεχασες  χαπι, δεν  προκειται για  εκγυμοσύνη..
    Πιστευω  ότι  στο μεταξυ  η περιοδος  ήλθε... Αρχισε το (αυτό )   το  χαπι  την 5η  ημερα μετα την αρχή της   περιοδου
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2016
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.