default_mobilelogo
    1. chihaya87
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017
    Καλησπέρας σας,
    Είμαι 30 χρονών και απο τα 14 μου παίρνω αντισυλληπτικά για τη ρύθμιση του κύκλου μου καθώς είχα σύνδρομο πολυκυστικών. Εδώ και 6 μήνες έχω σταματήσει την λήψη των yasminelle. Δυστυχώς πριν απο δέκα μέρες και ενώ κανονικά ήμουν στις ημέρες τις ωορρηξίας είχα έντονους πόνους στη μέση και έπειτα αίμα που δεν έχει σταματήσει ακόμα. Επισκέφτηκα τον γιατρό και στον υπέρηχο είδε οτι οι ωοθήκες μου είχαν μικρά κυστάκια (είναι δυνατό να έχω περίοδο και να μην κάνει σωστά ωορρηξία τόσο καιρό;). Μου πρότεινε να πάρω τα Inofert για τρείς μήνες αλλά για να είμαι ειλικρηνής δεν νιώθω καθόλου ασφάλεια με ένα συμπλήρωμα διατροφής (να σημειώσω ότι δε ενδιαφέρομαι να τεκνοποιήσω). Έχει τύχει να μου προτείνουν στο παρελθόν πάλι το σκευάσμα αυτό με το ενδεχόμενο φυσικά ότι μπορεί να μην έχει αποτέλεσμα. Θα ήθελα να γυρίσω στην ασφάλεια των Yasminelle καθώς είναι αμέσως αποτελεσματικά αλλά φοβάμαι τόσα χρόνια λήψη που έχω κάνει. Εσείς τι γνώμη έχετε για τα Inofert αν μπορείτε να εκφέρετε; Φοβάμαι ότι δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα και θα αυξηθούν οι κύστες.
    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας,
    Μαρία
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Κατά τη γνώμη μου, αν μπορείς (με την σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου) να ξεκινήσεις πάλι αντισυλληπτικά, το προτιμώ.
    Σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή, χωρίς υδατάνθρακες, με σωματικό βάρος κατάλληλο για το ύψος σου και με εβδομαδιαία εκγύμναση, θα τα πας καλά.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Σας ευχαριστώ για την απάντηση, πολύ χρήσιμη. Μια τελευταία απορία: ο συνδιασμός inofert και yasminelle θα μπορούσε να προκαλέσει κάποιο πρόβλημα;
    Σας ευχαριστώ και πάλι.
    Μ.
    1. Τρίτη, 12 Σεπτεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ξεκάθαρα, είμαι υπέρ της λήψης μόνο των αντισυλληπτικών.
    Δε γνωρίζω τυχόν παρενέργειες από την ταυτόχρονη χρήση τους πάντως αλλά δεν έχει νόημα, δε θα βοηθήσει περισσότερο.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.