user_mobilelogo
Δαναη και 150 επισκέπτες
  1. Stefpap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012
Κύριε Ζησόπουλε καλησπέρα!
 
Τελικώς, όπως κι εσείς με συμβουλεύσατε, έκανα εξάχνωση με laser για τη δυσπλασία CIN 1 που είχα. Είμαι 31 ετών.
Έκτοτε παρατηρώ άφθονα κίτρινα υγρά και κάτι μαύρα κομματάκια για τα οποία με είχε προειδοποιήσει ο γυναικολόγος μου. Χθές όμως παρατήρησα κόκκινο αίμα που δεν έβλεπα τις προηγούμενες 11 μέρες. Σήμερα είναι λιγότερο και πάει προς το καφέ.Περίδος δεν είναι δίοτι λόγο αντισύλληψης έχω σε πολύ συγκεκριμένη μέρα.Τί να συμβάινει; Σχετίζεται με την επούλωση του τραχήλου;
 
Έπίσης, 2 μέρες μετά τη βιοψία και πριν κάνω την επέμβαση, άρχισα να έχω συχνοουρία και τσούξιμο στην ουρήθρα με γενική ούρων και καλλιέργεια ούρων πολύ καλές (είχα βέβαια πριν 2 μέρες πάρει fourolin που μπορεί να αλλοίωσε το αποτέλεσμα). Ο παθολόγος μου είπε ότι μάλλον δεν είναι ουρολοίμωξη αλλά έγκαυμα στην ουρήθρα από το lougol της κολποσκόπησης. Μετά από δική μου επιμονή έκανα νέες εξετάσεις ούρων, έχοντας κάνει αποχή από τα φάρμακα και περιμένω τα αποτελέσματα αύριο. Επίσης προγραμμάτισα υπέρηχο νεφρών , κύστεως, ουρητήρων , μήτρας και ωοθηκών αν και ο γιατρός δεν το θεώρησε σκόπιμο. Τί λέτε εσείς;;;; ευχαριστώ ειλικρινά!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητ'ή  Φίλη!
Δεν εχω   αναφορά,  ποτε  έγινε  η εξαχνωση,,
Ναι,  το πλεον  πιθανό  ειναι   το συμπτωμα της αιμορροιας  να  οφειλεται  στην απόπτωση  των κατεστραμενων ιστων,,, Θα σταματησει  μονο του,   Ε[πειδή  μιλας  για ταυτοχρονη  ληψη αντισυλληπτικου  (που συνηθως διακοπτουεμε   σ΄αυτά ):  Δεν  πιστευω  πριν διαπιστωσει  την  επουλωση  ο  γιατρός,   να εχεις σχεσεις....Μπορει να  σου προξενησει  προβληματα..
Σε εξαιρεση  μπορει  ωστοσο  η  αιμορροια  να  ειναι  εντονωτερης εντασεως περιόδου,  οποτε ειναι  αναγκαιο  να το ξαναδει ο γιατρός  τωρα..
Για αυτό  το θεμα  λοιπον  θα αναφερεις  τα προβληματα  αυτά  οπωσδήποτε  στον γιατρό  σου,., Ισως ζητησει να  σε δει ενωριτερα..
Για το θεμα του  LUgol:  Εν ταξει,  αλλα  μία  αλλεργικη αντιδραση ειναι σπανια  στην ουρηθρα,  καθως  με  αυτό  χρωματιζεται κατα  κανονα   μονον  ο  τράχηλος της  μητρας...
Η  ΄΄υπερδιαγνωστική ΄΄  με τις εξετασεις  που αναφερεις, γινεται  μονον   αν  η θετραπεια  μίας  κυστιτιδας  δεν  οδηγεί  σε μονιμο  αποτελεσμα... Περιπου ποτέ,  πισω  από αυτά  δεν  κρυβνεται  μία  γνεικευμενη  ουρολοιμωξη... Τωρα , θα  δουν οι  γιατροι  σου αυτά  που εγιναν  και θα  κρινουν..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Τελικώς μετά από καλλιέργεια ουρηθρικού εκκρίματος βρέθηκε ουρεόπλασμα και ο ο ουρολόγος μου έδωσε vibramycin και topistin για 8 μέρες. Το ουρεόπλασμα δικαιολογεί την συχνοουρία και το τσούξιμο που έχω;;; Επίσης στην ίδια καλλιέργεια βρέθηκαν και μύκητες και θα πάρω αγωγή μετά την αντιβίωση. Υπέρηχος νεφρών και κύστεως οκ!
 
Το ουρεόπλασμα κάνει συμπτώματα που να μοιάζουν με κυστίτιδα;;;;;
  1. Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ολα  τα  μικροβια, μπορουν να προξενησουν  κυστιτιδες...
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.