user_mobilelogo
  1. afrokap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012
γιατρε καλησπερα!ηθελα να ρωτησω ο αντρασ μου εχει κρισεισ πανικου και τη τελευταια φορα πηρε lexotan σε σταγονες τισ οποιεσ εβαλε στο καπακι απο ενα μικρο μπουκαλακι νερο,τισ ηπιε απο εκει και μετα ηπιε απο το μπουκαλακι αυτο νερο.Καταλαθοσ εγω μετα ηπια μια γουλια απο το μπουκαλακι αυτο και το καταλαβα απο τη μυρωδια στο στομιο του μπουκαλιου,εχω κλεισει το τριτο μηνα εγκυμοσυνησ στισ 27/06/2012 και το περιστατικο αυτο εγινε στισ 6/07/2012,υπαρχει περιπτωση να επαθε κατι το μωρο μου??
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή  ΦΦιλη!
Οχι  βεβαια... Σε καμια περιπτωση!
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.