user_mobilelogo
  1. Eirini
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2019
Καλησπερα
Εχουμε και προσφατα επινοικηνωησει
Ξεκινησα το livial σε αντικατασταση του demestril απο 9 Μαρτιου.
Διαπιστωσα οτι εβαλα 2 κιλα ενω ακολουθω συνεπη διατροφη και νιωθω πρησμενη
Αναφερεται στο φυλλο οδηγιων "αυξηση βαρους"!
Ισχυει? Διοτι νιωθω οπως ακριβως πριν την περιοδο μονο που επειδη δεν υπαρψει, παραμενεις πρησμενη.. κ αν συνεχισεις τη θεραπεια, θα παραμεινεις μπαλονακι..!
Ευχαριστω για την επιβεβαιωση
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Αποκλειστικως θέμα ...φαγητού πρέπει να είναι..
Εχω 79 περιστατικά προηγουμενων ετών. που το χρησιμοποίησαν και περαν της δεκαετίας, περασμενα ,σε ένα εξελοχαρτο που μολις κοίταξα,. H μεγαλυτερη διαρεκια χρησης ήταν 170 μηνες, και θέμα βαρους δεν δεν ετυχε να μας απασχόλησει,
Εν πασει περιπτώσει, Με το θεμα βάρους θα κοιτάξεις πως μπορείς να το ελέγξιες.
Φιλικά
Π.Ζ, :) :) :)
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Σάββατο, 30 Μαρτίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.