user_mobilelogo
terele και 319 επισκέπτες
  1. xristi94
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015
Καλησπέρα σας!!! Είμαι 20 χρονων και εχω ακμη γι αυτό το λόγο η δερματολόγος μου, μου μου έφραψε αντιβίωση (minocin) την οποία ΄παιρνα για μια εβδομαδα( 5-1 έως 11-1) Ο κύκλος μου έχει διάρκεια 28-30 μέρες ωστόσο είμαι στην 33η μέρα και ακόμα να αδιαθετήσω κι εχω αγχωθεί ...... Να σας πω όμως οτι με το αγόρι μου έχουμε επαφές χωρίς προφυλαξη και το προφυλακτικό το χρησιμοποιούμε αλλά όχι πάντα και τελειώνει εξω ,πριν πέντε μέρες (δεν είμαι 100% σίγουρη) ακούμπησα αλλα τα σκούπισα κατευθείαν... Όμως να σας πω ότι εδω και τρεις μέρες εχω λευκά υγρά ( όπως και καθε φορα πριν απο καθέ περίοδο) ,εχω φοβηθεί ομως γιατί έχω ακούσει οτι τα λευκά υγρά μπορεί να σημαίνουν και εγκυμοσύνη.... τι να κάνω?????
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Το σκευασμα  που πηρες   , δεν  επηρεάζει την περιοδο..Μαλλον ο.... φοβος  εκτροχίασε τον  κυκλο,,, .Αν  η  καθυστερηση συνεχιζει   θα κανεις  ενα  τεστ κυήσεως,, Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.