user_mobilelogo
CHRISALIDA και 318 επισκέπτες
  1. elena_m
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Κυριακή, 01 Ιουνίου 2014
  Καλημέρα σας, είμαι 29 χρονών και έχω δύο παιδιά. Τον Αύγουστο του 2013 έβαλα το Mirena και εκτός απο μερικές αιμοραγίες το πρώτο τρίμηνο η περίοδός μου διακόπηκε εντελώς. Περιστασιακά παρατηρώ μερικές σταγόνες από αίμα που σταματάνε μετά από περίπου 3-4 μέρες. Είναι φυσιολογικό να διακόπτεται η περίοδος με το σπιράλ και αυτό θα έχει καμία επίπτωση στην υγεία μου (γυναικολογικά); Ευχαριστώ για τον χρόνο σας  
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Aγαπητή Φίλη! Θα έλεγα να  σε  δει ο γιατρός  σου... Το  συγκεκριμενο σπείραμα ΄΄εκπεμπει΄΄ συνεχώς  προγεστειρνοειδές  κι επηρεάζει σαφώς  τον ρυθμό,  μειώνει την ενταση και   διαρκεια  του  κυκλου, με  σκοπό  τον περιορισμό της  αιμορροιας..  Για τους λογους αυτούς προτιμαται από μερικους γυναικολογους  σε γυναικες  με  υπερμηνορροια.   Mέσα στις ΄΄παρανέργειες΄΄  του, αναφερεται ρητά   η διαταραχη του ρυθμού  του κυκλου (γραφε:  καθυστερήσεις!) Αν εισαι περιστατικό  με  σχετική  υπομηνορροια  στο ιστορικό (περιοδος  μικρης διαρκειας και εντασης ), 'ίσως  ο γιατρός   κρινει σκοπιμο  την αλλαγή του   με ενα συμβατικό σπειραμα, κατα προτιμηση σε σχημα  Τ, οπότε η περιοδος  σου  θα  τακτιοποιηθει συντομα. Αλλος  τροπος:  Να συμβιβαστει κανείς  με την τρεχουσα  κατασταση και το επιχειρημα -  που τεκμηριωνεται  προφανώς από σταστιστικα στοιχεια -   ότι  μετά  την αφαίρεση του,  από τις   10 γυναικες,  οι  8 (εφ  όσον το  θελουν)  μενουν εντος ετους εγκυος.. Φιλικά Π.Ζ Π.Ζ

Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Κυριακή, 01 Ιουνίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.