user_mobilelogo
litsaki_p και 195 επισκέπτες
  1. marvouts
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 01 Μαρτίου 2011
Πριν ακόμα μάθω για την εγκυμοσύνη μου, είχα πάρει (λόγω ουρολοίμωξης) περίπου 5 χάπια Norocin. Η σύλληψη έγινε 5/1 και η λήψη των χαπιών περίπου 9-11/1. Παρόλο που όλες μου οι εξετάσεις και οι υπέρηχοι του μωρού είναι πολύ καλοί, αφού διάβασα τις οδηγίες του Norocin (απαγορευτικό πριν και κατά τη διάρκεια της κύησης) ανησυχώ πολύ μήπως έχω κάνει κακό στο έμβρυο. Θα φαινόταν αυτό σε κάποια εξέταση; Και τι είδους ζημιά μπορεί να έχει προκληθεί;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Οχι...Δεν θα συμβει τιποτε απολυτως,, Τοσο ενωρίς ισχυει  ετσι  κια   αλλοιως  ο  νομος   του  ΄΄όλα  ή τιποτα΄΄ . Θα  ειχε   ήδη δρομολογηθει  και περατωθει  μία  αποβολή..
Μην ανησυχεις ..
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τετάρτη, 02 Μαρτίου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.