default_mobilelogo
    1. Depo
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Κυριακή, 17 Αυγούστου 2014
    Μπορειτε να μου πειτε σχετικα για το χαπι Yasminelle?υπαρχει περιπτωση κατα την εναρξη ληψης του να βαλω κιλα και να εμφανισω περισσοτερη αναπτυξη τριχοφυιας?
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Οχι..! δεν μπορει να συμβει,, Φιλικά Π.Ζ

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Επισης υπαρχει περιπτωση κατα τον σταματημο ληψης του χαπιου να εμφανισω ακμη στο προσωπο μου?
    1. Τετάρτη, 27 Αυγούστου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Μια  και το παιρνεις  για την ακμή κια  βλεπεις αποτέλεσμα,  ναι, η ακμη   μπορει  να  ξαναεμφανστεί, παντα  στο  μετρο  οπως την είχες..Να προξενήσει ακμη  η χρηση του σκευάσματος:  Οχι.. Φιλικά Π.Ζ.

    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 28 Αυγούστου 2014
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.