user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης και 272 επισκέπτες
  1. Dayna
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 06 Ιανουαρίου 2020
Καλή χρονιά να έχετε με υγεία! Σας ευχαριστούμε για τη βοήθεια που μας προσφέρετε και τις συμβουλές σας. Συγγνώμη αν σας κουράσω αλλά έχω καταβληθεί ψυχολογικά. Είμαι 34 ετών και έχω πολυκυστικές. 14 ετών και για 1,5 χρόνο, περίπου, πήρα τα gynofen και αρκετά αργότερα, το 2009 και το 2013, τα yasmin, για 4 μήνες κάθε φορά, καθώς είχα 5 μήνες καθυστέρηση, λόγω χαμηλού βάρους. Η περίοδός μου, αν και ποτέ δεν ήταν απόλυτα τακτική (κατά τη διάρκεια του έτους έχανα κάποιες), διαρκούσε, πάντα, 5-6 ημέρες. Οι πόνοι ήταν αφόρητοι μια εβδομάδα πριν την περίοδο και την πρώτη ημέρα, ώστε αναγκαζόμουν να παίρνω, τουλάχιστον, 4 παυσίπονα την πρώτη ημέρα για να ηρεμήσω. Από το 2015, μάλιστα, έκανα και εμετό, κάποιες φορές. Τελευταία "νορμάλ" περίοδος ήταν τον Απρίλιο του 2019. Τον Μάιο δεν ήρθε, καν, και τον Ιούνιο διήρκεσε 7 πλήρεις μέρες. Τον Ιούλιο ήρθε στις 13 και έληξε στις 29! Η αιμόρροια ήταν πολύ ελαφριά (κάποιες μέρες έβγαινε μόνο στο σκούπισμα), με χρώμα ανοιχτό κόκκινο και καφέ. Εν αντιθέσει με όλα τα προηγούμενα χρόνια, δεν είχα την παραμικρή ενόχληση στην αρχή εκείνου του κύκλου. Ανεπαίσθητα άλγη ξεκίνησαν στις 25/7 (3 μέρες πριν σταματήσει) και ήταν διαρκώς επιδεινούμενα αλλά ποτέ δεν έγιναν πολύ έντονα. Έπειτα, ήρθε ξανά στις 10/8 και έληξε στις 19/8. Στις 26/8 πήγα σε γιατρό και μου έκανε κοιλιακό υπέρηχο. Βρήκε πολύ παχύ ενδομήτριο, ένα ινομύωμα και ένα κυστικό μόρφωμα ωοθήκης, αν και δεν της είπα κάτι για τις πολυκυστικές. Μου έγραψε εξετάσεις, μεταξύ των οποίων και την ca 125. Δεν τις έκανα ποτέ γιατί πανικοβλήθηκα εξαιτίας του δείκτη! Στις 29/8 πήγα σε άλλον γιατρό, ο οποίος μου έκανε, επίσης, κοιλιακό υπέρηχο και βρήκε ακόμα πιο παχύ το ενδομήτριο, 2 ινομυώματα, ένα ενδοτοιχωματικό και ένα εξωφυτικό (?), κανένα κυστικό μόρφωμα αλλά υποψία ενδομητρικού πολύποδα. Μου έγραψε τις tsh, προλακτίνη, e2, fsh και lh, εκ των οποίων, βγήκε ελαφρώς αυξημένη η προλακτίνη. Στις 9/9 αδιαθέτησα ξανά. Όλο αυτό το διάστημα δεν έπαψαν οι πόνοι, αν και ήταν σαφώς ελαφρότεροι, αφού δεν αισθάνθηκα ανάγκη να πάρω παυσίπονα. Θορυβημένη, ωστόσο, μήπως επαναληφθεί η μηνορραγία πήρα ponstan, 3 ημερησίως, και η περίοδος έληξε στις 5 μέρες. Μου ξαναέκανε υπέρηχο, ο οποίος δεν έδειξε πολύποδα. Μου είπε, αν συνεχιστεί, να πάω για υστεροσκόπηση. Σε, κατ' ιδίαν, ερώτηση συγγενούς μου, γιατρού, αν έχω κάτι και αν πρέπει να κάνω κάτι άλλο (π.χ. μαγνητική), της απάντησε όχι. Οκτώβριο και Νοέμβριο δεν ήρθε καν.Τέλη Νοεμβρίου επισκέφτηκα τον ίδιο γιατρό και μου είπε ότι, απλά, ότι θέλει ρύθμιση η περίοδός μου. Μου έδωσε τα yasmin για ένα χρόνο. Ωστόσο, δεν τα ξεκίνησα τον Δεκέμβρη καθώς έπρεπε να λάβω και το dostinex (το οποίο δεν ειχα ξεκινήσει ως τότε, αν και μου το είχε γράψει από τον Σεπτέμβρη) και δεν ήξερα αν έπρεπε να τα πάρω μαζί. Τον Δεκέμβριο ήρθε στην 1 και έληξε στις 9, χωρίς την παραμικρή ενόχληση και πάλι. Από τις 17/12 παρατήρησα ελάχιστα καφέ υγρά, σε καθημερινή βάση ενώ ξεκίνησαν και λίγες ενοχλήσεις. Την 1/1 αδιαθέτησα ξανά και μέχρι σήμερα (6/1) συνεχίζει... Στην αρχή δεν είχα τον παραμικρό πόνο αλλά χτες (5/1) άρχισαν, και πάλι πολύ μικρά άλγη. Εκτός της περιόδου του Ιουνίου, όλες τις υπόλοιπες φορές η αιμορραγία είναι πιο έντονη, αισθάνομαι, δε, ότι αυξάνει ελαφρώς μετά την 3 μέρα ενώ κανονικά ήταν έντονη τις 2 πρώτες μόνο. Παρόλα αυτά, δεν μπορώ να πω ότι είναι ακατάσχετη αλλά δεν είναι και σταγονοειδής, όπως τον Ιούνιο. Ο συνάδελφός σας ήταν πολύ καθησυχαστικός και δεν έδωσε βάση ούτε στο πολύ παχύ ενδομήτριο, ούτε στα άλγη. Να σας πω εδώ, ότι ως τα τέλη του 2016 ζύγιζα 54 κιλά. Τώρα έχω φτάσει στα 90! Επιπλέον από το 2014 βρίσκομαι σε καθημερινή ψυχολογική πίεση και υπερένταση λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας αγαπημένου μου προσώπου και διαρκές άγχος λόγω διαβάσματος και πολλών εξετάσεων για επαγγελματικούς λόγους. Με το παραπάνω ιστορικό τι θεωρείτε ότι έχω; Πεθαίνω; Τι θα μου προτείνατε να κάνω; Είμαι σε άθλια ψυχολογική κατάσταση... Με συγχωρείτε για το μακροσκελές μήνυμα. Σας ευχαριστώ για όλα, εκ των προτέρων!
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Το σίγουρο είναι ότι δεν πεθαίνεις απλά χρειάζεσαι χρόνο και θέληση για να ρυθμίσεις και το σωματικό σου βάρος και την ψυχολογία σου.
Αυτό δε μπορεί να γίνει μέσω διαδικτύου οπότε θα απευθυνθείς σε κάποιον συνάδελφο που θα σε παρακολουθεί και θα σε βοηθήσει και φαρμακευτικά για την περίοδό σου.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τρίτη, 07 Ιανουαρίου 2020
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.