user_mobilelogo
Mariannanik και 311 επισκέπτες
  1. papad6761
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019
Kαλησπέρα
Σας γράφω για την κόρη μου. Είναι 16 ετών και λόγω πολυκυστικών ωοθηκών (απουσία κύκλου)σε συνδυασμό με ακμή και τριχοφυία παίρνει εδώ και 1 μήνα τα Yasminelle.
H 1η συσκευασία λήφθηκε κανονικά(Και τα 21 χάπια ακριβώς στην ώρα τους)
Την εβδομάδα διακοπής , της ήρθε κανονικά η περίοδος.
Συνεχίσαμε στην 2η συσκευασία.
Στην 2η συσκευασία, πήρε για την 1η εβδομάδα κανονικά όλα τα χάπια.
Ομως , την <strong>1η μέρα της 2ης εβδομάδας,</strong> δεν πήρε καθόλου το χάπι( Ηταν μέρα Σάββατο)(Εξαιτίας ενός γεγονότος που προέκυψε στην οικογένεια)
Την Κυριακή, πήρε κανονικά το χάπι της Κυριακής.(Ομως λόγω δικής μου κακής συνενόησης με την γιατρό και της δικής μου ασχετοσύνης με τα αντισυλληπτικά, δεν πήρε και το προηγούμενο , δηλ του Σαββάτου μαζί που είχε παραλείψει)
Την Δευτέρα, πήρε κανονικά το χάπι της Δευτέρας.
Από την Δευτέρα, το απόγευμα, το παιδί έχει αιμοραγία.



Μίλησα με την γιατρό , και μου είπε ότι τώρα δεν έχει νόημα να πάρει το χάπι που παρέλειψε και συνεχίζει κανονικά με τα υπόλοιπα.

Μέχρι και σήμερα, Τετάρτη , το παιδί έχει αιμοραγία.
Πείτε μου σας παρακαλώ, η αιμοραγία δεν θα σταματήσει; Μέχρι πότε θα συνεχιστεί;
Γιατί αυτό σημαίνει ότι κατέστρεψα τις διακοπές του παιδιού, λόγω της δικής μου ασχετοσύνης και κακής συνενόησης
στο τηλέφωνο με την γιατρό.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή φίλη.
Θα συνεχίσει κανονικά με τα υπόλοιπα χάπια και το αίμα θα σταματήσει σε 2-3 ημέρες.
Περίοδος θα έρθει πάλι όταν τελείωσουν τα χάπια.
Φιλικά
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ευχαριστω πολύ για την απάντηση.
Αν σταματησει σε 3 μερες θα ειναι καλα.
Υπάρχει όμως και περίπτωση να μην σταματησει και να συνεχίσει να εχει αιμα μεχρι να της ερθει κανονικη περιοδος;
  1. Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 2
Κοφινάκος Παναγιώτης
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Ότι και να συμβεί δε δίνεις σημασία, θα επανέλθει η ισορροπία σιγά σιγά.
Π.Κ.
Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
  1. Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2019
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 3


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.