default_mobilelogo
    1. poitiers
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012
    Καλημέρα.
    Πάσχω από pcos. Από το 2009 έως το 2011 (Νοέμβρης) έπαιρνα gynofen με βάση οδηγίες ενδοκρινολόγου. Από τότε που τα σταμάτησα είχα σχετικά καλούτσικο κύκλο (μέχρι 37 μέρες).Τελευταία περίοδος 1/3. Από τότε δεν αδιαθέτησα. Πήγα στο γυναικολόγο,με είδε, δεν μπορούσε να μου πει τπτ για το αν θα έρθει ή όχι, έκανα τεστ εγκυμοσύνης με χοριακή και πήρα primolut. Αδιαθέτησα, βέβαια είχα λίγο αίμα και ξεκίνησα gynofen επειδή παντρεύομαι σε 1μήνα και εμφάνισα πάλι σπυράκια και λιπαρότητα.
    Την 4η μέρα έκανα εξετάσεις:
     
    FSH 4,5
    lh 27,5!!!!!!!!!!!!!
    Pr 20,3 ΦΤ<27
    Testo free 0,32 ΦΤ <0,82
    Ξέρω ότι έχω pcos αλλά γιατί να είναι τόσο υψηλή? Εχω τπτ άλλο?
    Επίσης συνεχίζω και έχω μαστοδυνία. Από τη στιγμή που αδιαθέτησα δεν έπρεπε να μου περάσει?
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Ποια  4η ημερα;  
    Εκεινη μετα   την περιοδο  με   Primolut,  ή  την 4η ημερα  μετά   τον  πρώτo  κυκλο Gynofen;
    Π.Ζ
     
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Παρασκευή, 27 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Πήρα primolut για 5 μέρες, σταμάτησα, μου ήρθε υποτυπώδης περίοδος και την 4η μέρα του νέου κύκλου τις έκανα. Δεν έπαιρνα κανένα χάπι όταν τις έκανα.Την επόμενη ξεκίνησα τα gynofen
    1. Σάββατο, 28 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!
    Θα  επαναλαβεις  την εξεταση  στον επομενο  κυκλο,  κατά την  3-4η μερα  κυκλου...
    Να μην εξηγησω  τωρα  το τι μπορει    τυχαια να  συνεβη  μετα  το  Primolut  και  να βρεθηκε η  τιμή τοσο  υψηλή.. Προκειται  για  τυχαιο  γεγονός,  που οφειλεται  μαλλον σε συγκεκριμενη συγκυρία.
    Θα περιμενω να εχει  ομαλοποιηθει...Αν  οχι,  θα το μιλησεις  με  εναν ενδοκρινολογο.
    Φιλικό
    Π.Ζ
     
     
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 28 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Πρίν 3 μήνες είχα ξανακάνει την εξέταση αυτή και όλες οι τιμές ήταν πολύ καλές. Μάλιστα η lh ήταν κάτω από 8 αν θυμάμαι καλά.
    Εχω κάτι σοβαρό? Θ αμπορέσω να κάνω παιδιά?Είμαι σε φάση τεκνοποίησης.
    Δηλώνει πως έχω κάτι επιπλέον από τις γνωστές πολυκυστικές?
    1. Κυριακή, 29 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  Φίλη!
    Δεν εχεις κατι σοβαρό...
    Εκτιμώ  ότι η τιμή  θα  ομολοποιηθει..
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Κυριακή, 29 Απριλίου 2012
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 5


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.