default_mobilelogo
    1. stellaki1989
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Παρασκευή, 08 Νοεμβρίου 2019
    Γεια σας. Πήρα τον προηγούμενο μήνα duphaston γιατί μου καθυστέρησε η περίοδος για 7 μέρες. Κ αφού τα έκοψα ήρθε σε 5μερες. Τώρα αυτόν τον μήνα θα επηρεαστεί η περίοδος μου δηλ θα αργήσει πάλι λόγω χαπιών;
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη αυτό είναι μια ερώτηση που μόνο υποθετικά μπορούμε να απαντήσουμε θα περιμένεις και θα δεις.
    ΠΖ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Σάββατο, 09 Νοεμβρίου 2019
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.