default_mobilelogo
    1. ellimada
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Τετάρτη, 09 Αυγούστου 2017
    Γιατρε καλησπερα σας.
    Εζω ξεκινησει ληψη πριμολουτ νορ για καθυστερηση περιπδου αυτο το μηνα. Εχω παρει ηδη 3 ημερες απο 2 χαπακια πρωι και 2 το βραδυ. 
    Θεωρητικα περιοδπ περιμενα κατα τις 16 αλλα θελω να τη μεταθεσω. Παρα τα χαπια με πονα η μεση και η κοιλια σαν πονος περιοδου. Συμβαινει αυτο εξαιτιας των χαπιων; σαν παρενεργεια; ή μπορει να ναι η περιοδος που τελικα ερχεται και αδικα τα παιρνω; (επειδη με ενημερωσαν οτι καμια φορα δεν πιανουν...) ευχαριστω!
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή   Φίλη,
    Το καλλιτερο  θα  ήταν    να ρωτας  αυτον  που σου τα  χορήγησε.
    στην δοσολογια  που προσδιορισε  και  που προφανώς σε  εχει εξετάσει και κάποτε.
    Εκ του μακρόθεν  δεν μπορει να  εχω  άποψη.. Αν  η τελευταια  γυναικολογική εξεταση ειναι  πολυ μακρυά,  ειναι σκοπιμο  να  σε δει.
    Φιλικά
    Π.Ζ.
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.