user_mobilelogo
stratiana , Stavi , Vivianaf και 268 επισκέπτες
  1. Maraki21ath2
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Πέμπτη, 19 Ιουλίου 2012
Καλησπερα. εχω πολυκυστικες ωοθηκες και επαιρνα yasminelle για 1.5 χρονο. Τα σταματησα το Μαιο και μετα απο ορμονολογικες εξετασεις που εκανα η γιατρος μου συνεστησε να τα ξαναξεκινησω. Ετσι το Σαββατο που μας περασε πηρα 2 χαπια   primolut nor το πρωι και το βραδυ. το ιδιο εκανα κ την κυριακη(συνολικα 8χαπια). το θεμα μου ειναι οτι δεν μου εχει ερθει ακομα περιοδος ωστε να ξεκινησω παλι τα αντισυλληπτικα παρολο που  εχπυν περασει 4μερες. γιατι συμβαινει αυτο αν αποκλεισουμε το ενδεχομενο εγκυμοσυνης;σε ποσες μερες θα μου ερθει; δεν θα επρεπε να εχει ερθει ηδη;  υπαρχει περιτωση να μην ερθει παρολο που αισθανομαι καποιες φορες πονακια χαμηλα; τι με συμβουλευετε;
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητή Φίλη!
Η  ΄΄περιοδος΄΄  θα εμφανιστεί  το αργότερο   μεσα σε  8  ημέρες  από το πέρας της  λήψης  του  Primolut...
Aν  αυτό δεν  συμβει   -  για  μία  στα χιλια  πρόκειται -   ειναι σκόπιμο να σε   δει ο γυναικολογος σου..
Φιλικά
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2012
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.