user_mobilelogo
Κοφινάκος Παναγιώτης και 542 επισκέπτες
  1. FORHNET
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014
 
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΕ IVF Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΕ Β-ΧΟΡΙΑΚΗ 14Η ΜΕΡΑ 1200 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 18000 ΠΕΡΝΩ ULTROGESTAN KAI CICLACUR KAI OI METRHSEIS ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΡΜΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ Η TSH.EΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΘΥΡΟΕΙΔΗ ΚΑΙ ΠΙΝΩ Τ4 ΟΙ ΟΡΜΟΝΕΣ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ Η TSH HTAN 8,90 O ΕΝΔΟΚΡΙΝΟΛΟΓΟΣ  MOY ΑΥΞΗΣΕ THN ΔΟΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ. ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ? ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ? ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΡΕ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΕΝΩ ΝΙΩΘΩ ΕΝΤΟΝΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΤΣΩ?

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΒΑΝΑ
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
 
Αγαπητή  Φίλη!
 
Το  θεμα  του θυρεοειδους  αντιμετωπιζεται ορθώς.  Η  αυξηση της δοσολογίας,  αν  χρειαστεί,    δεν  προκειται  να βλαψει το  μωρό, το αντιθετο μάλιστα.
 
Για την  κουραση:  Πολυ καλο σημαδι!
 
Το  εχουν  στην αρχή  περιπου  όλες οι  υγιείς  εγκυες , μεχρι να  προσαρμοστουν  στην νεα κατάσταση.
 
Στο κατω-κατω εισαι και ολιγον έγκυος.!
 
Π.Ζ. 
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.