default_mobilelogo
    1. xxristinoula
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011
    καλημερα!
    θα ηθελα να κανω μια ερωτηση προς τους γιατρους του forum.
    τα utrogestan πριν την ωορηξια (8η - 10η μερα) μπορουν να επιρεασουν τη γονιμοτητα? την ωορηξια δηλαδη....
    ρωταω για μια φιλη η οποια 3-8 μερα clomiphene
    8η-10η utrogestan (filicine ηθελε να ζητησει απο το φαρμακειο,καπου πηρε το αυτι της για utrogestan  τα μπερδεψε  ειπε ,-δεν ειχε ξαναπαρει ουτε τα μεν ουτε τα δε για να ξερει πως ειναι αλλα σταματησε την χρηση τους 3  μερες μετα οταν το συνειδητοποιησε....)


                                                                                                   σας ευχαριστω!
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή φίλη.
    Όχι, δεν επηρεάζουν, αλλά και το φυλικό μετά το τέλος της κλομιφαίνης, ακούγεται όχι συνηθισμένο.
    Σε κάθε περίπτωση, να ευχηθούμε καλή επιτυχία στη φίλη σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    [hr]
    [Κοφινάκος Παναγιώτης 19-05-2011 17:44:33]:
    Αγαπητή φίλη.
    Όχι, δεν επηρεάζουν, αλλά και το φυλικό μετά το τέλος της κλομιφαίνης, ακούγεται όχι συνηθισμένο.
    Σε κάθε περίπτωση, να ευχηθούμε καλή επιτυχία στη φίλη σου.
    Φιλικά
    Π.Κ.
    Σας ευχαριστουμε για την γρηγορη απαντηση σας! οσο για τα filicine  ασχετο με τη ληξη των clomiphen, απλα ηθελα να τα αρχισει πριν μεινει εγκυος γιατι λενε οτι καλο ειναι να λαμβανονται και απο πριν, απλα μαλλον ετυχε και τα αρχισε τοτε! τι αλλο να πω ?    
    1. Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 2
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    [hr]

    * ηθελε*  οχι ηθελα- δεν την επηρεασα εγω!- εκ παραδρομης λαθος για να μην παρεξηγηθω....
    1. Πέμπτη, 19 Μαΐου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 3
    Κοφινάκος Παναγιώτης
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation


    Π.Κ.
    Δρ. Παναγιώτης Δ. Κοφινάκος Μαιευτήρας - Χειρουργός - Γυναικολόγος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρείο: Τζων Κέννεντυ 40 Περιστέρι - Αθήνα Τηλ: 211- 2215099 Κιν: 6972-911176 Fax: 211-2215106 Web site: http://kofinakos.gr Συνεργάτης Μαιευτηρίου 'Ρέα'.
    1. Παρασκευή, 20 Μαΐου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 4


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.