default_mobilelogo
    1. sweetdruid
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2011
    γεια σας λοιπον στισ αρχες του μηνα ειχα παει στον γυναικολογο μου κ εκανα μια απλη εξεταση και μου βρηκε μυκοπλασμα κ πρεπει κ εγω και ο συντροφος μου να κανουμε θεραπεια αλλα εχω μπερδευτη για το πως πρεπει να παιρνω το vibramycin ο γυναικολογος μου μου ειπε αν το διαλησω σε νερο ειναι δηλιτηριοδες ενο ο φαρμακοπειοσ μ ειπε ποσ αν το πιω σκετο ειναι δηλητηριοδες τελικα πως πρεπει να το πιω για να μην παθω και τιποτα ευχαριστω πολυ 
    Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
    Συνεργάτης του Gyn.gr
    Αποδεκτή απάντησηPending Moderation
    Αγαπητή  φίλη!
    Μαλλον   λαθος  θα κατάλαβες..
    Το  χάπι  μπορεί  να  παρθεί  ετσι  οπως ειναι..
    Μπορει  όμως  -  σε ατομα  π.χ.  που  δεν  μπορουν να  καταπιουν  χάπια (υπάρχουν αρκετα  τετοια ) - να το διαλυσει κανείς  σε νερό (νερό σε ενα ποτηρι,  σε πάχος περίπου ενός δακτύλου!)..Αυτό βεβαια  για  το συγκεκριμένο σκεύασμα,  οχι για  ολα!
    Ουτε  στην  μια,  ουτε βεβαια  στην  άλλη περίπτωση  θα δηλητηριαστείς
    Φιλικά
    Π.Ζ
    Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
    Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
    Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
    Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
    1. Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2011
    2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
    3. # 1


    There are no replies made for this post yet.
    However, you are not allowed to reply to this post.