user_mobilelogo
marionmar , Lena_lena και 253 επισκέπτες
  1. elenaaaaa
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011
καλησπέρα,
χρησιμοποιω κρεμα wartec εδω κ 2 βδομαδες, κ λογω της μεγάλης έκτασης των κονδυλωματων ( και στο αιδιο και απο πισω) ειναι πολυ ερεθισμενη όλη η περιοχη. η γιατρος π επισκεπτηκα μου συστησε το spray cicatridina και υποθετα voltaren. παλι ομως η ενοχληση ειναι εντονη και δυσκολευομαι να καθησω κ να περπαταω. ξεκιναω δουλεια την επομενη βδομαδα κ δεν ξερω αν θα αντεξω. υπαρχει κατι αλλο που μπορειτε να μου προτεινετε?
ευχαριστω εκ των προτερων
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητη  Φίλη!
Προφανώς  δεν προσεξες  τις  οδηγίες χρησης,  που εφιστουν την προσοχή  να  μην γινει χρηση του σκευασματος σε μεγαλες επιφανειες.. 
Για το  τι μπορείς ακομη να κάνεις .. : Σταματησε  αμεσα την αγωγη με WARTEC;  χρησιμοποιωντας μόνον αυτά  που σου εδωσε η γιατρός  σου... Τα  ενοχλήματα  και  προ  παντος τα κονδυλωματα  θα υποχωρησουν αμεσως  και  με   (σχεδον!)   βεβαιότητα: Ειναι  εξ  άλλου σε  ολους   τους πεπειραμενους  γνωστό:  αν  δνε ...΄΄καψεις΄΄  τα  κονδυλωματα. δεν περνουν,.,
Φιλικά
Π.Ζ.
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Δευτέρα, 22 Αυγούστου 2011
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.