user_mobilelogo
Sissoni και 292 επισκέπτες
  1. annamari
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2016
καλησπερα.Ειμαι 45 ετων, παιρνω εδω και δεκα  μηνες τα yasmin γιατι ειχα διαταραχες περιοδου και από τοτε που τα ξεκινησα ειναι ολα καλα.Πάντα μου ερχεται περιοδος την 4η μερα διακοπής με καφετιά και την 5η μερα με κανονικη ροή(ενω μεσα στην συσκευασια λεει ότι έρχεται την 2-3 μερα διακοπής) Αυτον τον μηνα ενω ειμαι στην 4η μερα διακοπής δεν έχω ακόμη καποιο δειγμα περιοδου.Υπέρηχο εκανα πριν 25 μερες χωρίς να δειξει καποιο προβλημα.Λέτε να συμβαινει κτ? Επίσης θα ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με το μεγαλο διαστημα λήψης..φοβαμαι να τα κοψω γιατι ειναι η ασφαλεια μου!Μπορει να παθω κτ επειδη τα παίρνω πολύ καιρο? Σας ευχαριστω!
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Αγαπητπη  Φίλη! Ο γυναικολογος σας  χορηγει το  χαπι  σαν  ρυθμσιτικό  κυκλου  και  κατά  καποιο τροπο  σαν ενα ειδος   υποκαταστασης  και βεβαια σαν  αντισυλληπτικο.. Η χρηση του αντισυλληπτικού προβλεπεται για   μεγαλο βαθος χρονου- Εχει γυναικες που τπ παιρνουν  για 2 10ετίες !   Εχει ωστοσο  και αντενδειξεις,  που αναγονται στην γενική  κατασταση  της γυναικας,  στον μεταβολισμός  της , στο βαρος  της,  σε τυχον προβληματα  υπερτασης,  στο οικογενειακό  της ιστορικό  κ.α.  Ολ ' αυτά ειναι  κοινη ρουτίνα για καθε  γυναικολογο  και  οπωσδηποτε  και ο δικός  σου  θα  τα εχει λαβει  υπ΄ οψη του. Φιλικά Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (Σε σύνταξη.)
Εκάβης 1 4 όροφος Τηλ: (2310) 828594 Fax : Τ.Κ. 54621, Θεσσαλονίκη email: [email protected]
  1. Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2016
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.