user_mobilelogo
  1. lidiapap
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. Τετάρτη, 24 Απριλίου 2013
Καλησπέρα γιατρέ...παίρνω 2 μήνες yasminelle...αυτό το μήνα έπαιρνα κανονικά τα χάπια στην ώρα τους...όμως αφού πήρα το 18ο χάπι από τα 21 μετά από λίγο παρουσίασα διάρροια...λίγες μέρες αργότερα την εβδομάδα διακοπής δηλαδή είχα ολοκληρωμένη επαφή (τη μοναδική μέσα στο μήνα)...δυστυχώς αντί να μου έρθει περίοδος τις επόμενες μέρες δεν είχα καθόλου αίμα αλλά εγώ συνέχισα με νέα συσκευασία...υπάρχει περίπτωση εγκυμοσυνης λόγω μη απορρόφησης του χαπιού τη 18η μέρα; ευχαριστώ....
Δρ.Παρμενίων Ζησόπουλος
Συνεργάτης του Gyn.gr
Αποδεκτή απάντηση Pending Moderation
Οχι,  δεν το θεωρώ  καθόλου πιθανό...
Π.Ζ
Δρ.Ζησόπουλος Παρμενίων.
Μαιευτήρας Γυναικολόγος (1937 - 2020).
Το 2001 Δημιούργησε την ιστοσελίδα ιατρικών πληροφοριών Gyn.gr με στόχο την άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της σύγχρονης γυναίκας σε θέματα Υγείας και Πρόληψης η οποία υφίσταται και συνεχίζει το έργο του μέχρι σήμερα.
Απεβίωσε στις 8-1-2020 ετών 82.
  1. Τρίτη, 07 Μαΐου 2013
  2. ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
  3. # 1


There are no replies made for this post yet.
However, you are not allowed to reply to this post.